20 June 2011

Selamat Hari Bapa

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera.

Ayah dihari pernikahanku
Hari ini Hari Bapa. Macam mana Miza boleh terlupa. Hehehe... Sebenarnya tak pernah sambut pun. Bila buka blog, semua orang bercerita mengenai Hari Bapa ni. Jadi untuk tidak ketinggalan, Miza turut serta menulis entri berkenaan Hari Bapa ni
Bersempena Hari Bapa ni Miza ingin mengucapkan terima kasih tidak terhingga buat En. Wan tersayang yang telah menjadi bapa kepada dua putera Miza. Atas segala susah payah yang telah kita lalui bersama dalam membesarkan dan mendidik anak-anak. Dengan harapan setiap anak kita menjadi anak yang baik lagi soleh. Yang berjasa kepada agama, bangsa dan negara. Terima kasih juga kepada En. Wan atas segala kasih sayang yang telah dicurahkan kepada anak-anak. Moga ia menjadi kenangan terindah buat mereka dalam meniti kehidupan mendatang.

Perjalanan "papa" sebagai bapa masih lagi jauh. Masih banyak lagi liku-liku yang perlu kita tempuhi. Semoga kita berjaya menempuhinya bersama sebuah kejayaan mendidik anak-anak. Kejayaan itu juga bukan destinasi melainkan sebuah perjalanan juga.

Kenapa Miza tidak bercerita mengenai ayah Miza? Sedikit gambaran mungkin boleh didapati di sini.

Kepada bapa-bapa di luar sana, Miza ingin mengucapkan Selamat Hari Bapa. Semoga kalian menjadi bapa yang hebat. Membesar dan mendidik generasi pewaris bumi Malaysia tercinta.

Sampai berjumpa lagi.

2 comments:

  1. menarik cite kat situ.
    rinduuu abah..

    ReplyDelete
  2. Miza xde kenangan dgn ayah..
    kecuali masa g cari ayah & hari pernikahan jer...

    ReplyDelete