07 July 2012

Car Boot Sale @ Bandar Tasik Puteri

Assalamualaikum Sahabat Maya sekalian,



InsyaAllah, esok saya akan mengadakan jualan di Car Boot Sale Bandar Tasik Puteri. Saya ingin membuat jualan penghabisan stok kerongsang.

Ini merupakan penyertaan saya kali yang pertama. Saya sangat berharap agar ia mendapat sambutan dan kerongsang saya dapat dijual sepenuhnya.

Tuan/puan adalah dijemput hadir bagi memeriahkan lagi jualan Car Boot Sale. Butiran program adalah seperti berikut:

Tempoh program : Diadakan pada setiap hari Ahad
Masa : 8.00 pagi hingga 1.00 petang
Tempat : Hadapan Restoran D'Myra

Doakan permulaan saya bermula dengan baik dan berakhir dengan baik. Sekali lagi saya ingin menjemput sahabat sekalian ke Car Boot Sale BTP jika berkelapangan.

Sekian.

No comments:

Post a Comment