02 September 2011

Coretan Di Hari Raya

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera.

Selamat Hari Raya Aidilftri buat semua rakan-rakan pembaca sekalian. Semoga raya tahun ini lebih bermakna dan meriah. Miza sekeluarga beraya di Kelantan. Malah itulah destinasi kami saban tahun, kerana kami suami isteri berasal dari Kelantan. Cuma anak-anak sahaja yang bakal menjadi orang Selangor kerana kedua-dua mereka dilahirkan dan kemungkinan besar juga dibesarkan di Selangor. Kerana mama dan papa mereka mencari rezeki di Selangor.

Entri ini diharap menjadi entri pemanas kepada kesunyian blog ini hampir 2 bulan yang lepas. Sepanjang bulan puasa, Miza memang tidak berkesempatan melihat, menatap apatah lagi menulis entri di dalam blog ini. Semuanya gara-gara jadual yang agak padat sepanjang puasa.

Miza sedang memikirkan hala tuju blog ini. Apakah pengisian yang ingin diketengahkan. Sebenarnya Miza tidak begitu pandai mengolah cerita peribadi menjadi entri yang menarik untuk tatapan bersama. Namun menjadikan sesuatu isu atau topik sebagai niche blog memerlukan kita mempunyai ilmu khusus tentangnya.

Sekian dahulu coretan peribadi jauh di negeri Kelantan Darul Naim. Sehingga berjumpa lagi.

No comments:

Post a Comment