28 July 2012

Pesona Kerongsang Mengorak Langkah


Assalamualaikum Sahabat Sekalian,

Alhamdulillah, kita masih diberi kesempatan untuk berada di dalam tarbiah Ramadhan. Semoga Ramadhan kita tahun ini lebih baik daripada tahun yang sebelumnya.

Alhamdulillah, sekali lagi saya ingin panjatkan kesyukuran. Saya telah kembali dikurniakan, kekuatan, kemahuan dan kehendak untuk meneruskan usaha kecil-kecilan saya menjual kerongsang. Saya telah mengusahakannya selama hampir 3 tahun secara offline. Pelanggan saya terdiri daripada sahabat, rakan & kenalan di pejabat saya. Terima kasih saya ingin ucapkan kepada mereka kerana telah banyak menyokong menjayakan perniagaan kecil-kecilan saya ini. Tanpa mereka, usaha saya tiada ertinya.

Kini, saya ingin mengorak langkah mengusahakan secara online juga. Oleh itu, saya namakan koleksi kerongsang yang saya miliki sebagai Pesona Kerongsang. Sehubungan itu, saya telah membina fan page Pesona Kerongsang di face book. Seandainya sahabat  berminat untuk melihat koleksi Pesona Kerongsang, sahabat boleh melawatnya di sini. Jangan lupa LIKE jika sahabat menyukai koleksi Pesona Kerongsang.

Buat masa sekarang, pilihan di Pesona Kerongsang belum begitu banyak. Namun begitu, saya akan menambah secara berperingkat koleksi di Pesona Kerongsang. Saya cukup sedar, kepelbagaian pilihan kerongsang sangat mempengaruhi keputusan bakal pelanggan untuk membeli ataupun tidak. Ia juga akan mempengaruhi secara langsung perkembangan Pesona Kerongsang.

Saya dan Pesona Kerongsang akan menawarkan pelbagai jenis rekaan kerongsang yang cantik, menarik dan terkini untuk dimiliki oleh bakal pelanggan Pesona Kerongsang. Insya-Allah, Pesona Kerongsang akan menawarkan dengan harga yang sangat ekonomis dan berbaloi untuk dimiliki semua.

Semua kerongsang di Pesona Kerongsang akan dilengkapi dengan kotak bagi memudahkan pelanggan untuk menjaga dan menyimpannya.

Apa lagi, jom beli kerongsang hanya di Pesona Kerongsang.

Salam Sayang,

Amizah Rahim @ Pesona Kerongsang

2 comments: